Legújabb főverziónkban egy rakás újítással készülünk, de nevünk is megváltozott. Szoftverünk immár Szerviz X néven várja kedves ügyfeleit.
Lett új Készlet központunk, fejlődött a tevékenységnapló, a bevételezés, a beállítások, a termék kezelés, az alkatrész értékesítés, a munkalap kezelés, az ügyfél kezelés és a naptár, a navigáció a programon belül is és jobban kezeljük a megnövekedett ügyfélbázisunkat is.
Szerviz X v4.0-ás verziójának újításai az előző verzióhoz képest:
Készlet központ
- Egy helyen érhetőek el a készlettel kapcsolatos funkciók
- Akár egy helyen megtekinthető a teljes készlet
- Szűrhető, beszállítóra, raktárra, kategóriára, de akár tetszőleges keresőszóra is
- Készlet exportálható excelbe, csv-be vagy pdf-be
- Tömeges művelet lehetőség, a termékek tömegesen helyezhetők egy kategóriába vagy egy adott raktárba
- Egyszerűsödött raktár beállítások
- Egyszerű készlet beállítások
Jobb tevékenységnapló
- Bal oldalt megjelent egy új menüpont Tevékenység napló néven
- Ebben a menüpontban látható a munkalapra és a készletre vonatkozó tevékenység napló
- A tevékenység napló szűrhető, felhasználóra, ügyfélre, termékre, dátumra egyaránt
- Egyszerű a váltás a munkalap és a készlet tevékenység napló között
- Teljes menüpont megkapta az új navigációs fejlécet
Megújult beállítások
- Áttervezett nyilvántartási idő, telephely beállítások menüpont
- Új felső navigáció (Vissza és kezdőlap gomb)
- Egységes cím tipográfia
Továbbfejlesztett bevételezés
- Új beszállító Unitrak csv és xlsx elfogadása fájl alapú bevételezéskor
- Fájl alapú bevételezéskor Intercars és Unitrak esetén xlsx is használható
- Zs+U dbf fájl formátum felismerése bevételezéskor
- Intercars több számla az egyben csv és másik xml formátum betölthetősége
- Bevételezéskor megadható a raktár és a beszállító is
- A cikkszám begépelésekor listázza a rendszer a raktáron levő cikkszámokat
- Átalakított dizájn, egységes navigációs fejléc
- Ugyanattól a beszállítótól ugyanazt a számlát a rendszer nem engedi bevételezni
- Bevételezések beszállítóra is szűrhetőek
- Bevételezéskor cikkszám beírása után, ha van a rendszerben ilyen cikkszám látszik a nettó eladási ára is a terméknek
Továbbfejlesztett termék kezelés
- 40%-ban újraírt modernizált programkód, gyorsabb működés
- Beállítható a beszállító, a raktár és a kategória is termékekhez
- Csak 0-ás készletű termék törölhető
- Készlet megváltoztatásnál kommentálni kell, hogy miért változott a készlet
Továbbfejlesztett alkatrész értékesítés
- Áttervezett megjelenés
- Mennyiség is megadható raktári alkatrész kiírásnál, akár törtszám is
- Látszik a nettó/bruttó beszerzési és eladási ár is
- Bankkártyás fizetés is elérhetővé vált
- Jobb szövegezés
- Az árak és a készlet szerkeszthetőek alkatrész értékesítéskor
Munkalap fejlesztések
- Új Lezárt munkalapok menüpont bal oldalt, ahol a 3 hónapra visszamenőleg jelennek meg a lezárt munkalapok
- Jobb készlet kezelés és alkatrész kiírás készletről menüpont
- Szerelők munkáit a naptárba is elhelyezi és láthatóvá teszi a rendszer
- Alvállalkozói munkák lejárt határideje hangsúlyosabban látszik
- Vállalási szerződési lehetőség
Naptár fejlesztések
- Áttervezett Naptár és Naptár beállítások menüpont, teljes oldalszélességű Naptár
- Naptár esemény megtekintésekor megtekinthető az eseményhez tartozó munkalap is
Ügyfél kezelést javító fejlesztések
- Áttervezett ügyfél oldal megjelenés
- Felül is elérhető az ügyfél szerkesztése opció
- Áttervezett ügyfél szerkesztése oldal, jobb helykihasználás
- Ügyfélre beállítható egyéni óradíj
- Főoldalon kereséskor megjelent a Szerk. gomb az ügyfél mellett, hogy könnyebben elérhetőek legyenek az ügyfélszerkesztési opciók
Egyéb fejlesztések
- Új ügyfél hozzáadásakor immár az adószám is megadható
- Újraírt programkód ügyfél módosításakor
- Újraírt, modernizált programkód alaktrész értékesítéskor
- Áttervezett Telephely beállítások
- Weboldal kezelés új fejlécet kapott
- Jobb táblázatkezelés a rendszerben
- Jobb ügynök üzemmód
- Jobb nyitva tartás kezelés
- Átalakított alkatrész rendelések oldal
- Stabilitást és megbízhatóságot elősegítő fejlesztések, amelyek érintették a számlázást, a Calmira rendszer alatt megjelenő adatokat és a megjelenő szövegezést.
Rendszerünk felépítésének köszönhetően, a felsorolt újításokat minden ügyfelünk azonnal megkapja, ráadásul ehhez az ügyfeleinknek semmit sem kell telepítenie, minden automatikusan történik. A frissítésről a rendszer a szervizprogramon belül is értesíti felhasználóit. A Szerviz7.hu egy webes rendszer, amely folyamatosan fejlődik, ennek köszönhetően telepítés nélkül elérhető bármely számítógépről.