Legújabb főverziónkban egy rakás újítással készülünk, de nevünk is megváltozott. Szoftverünk immár Szerviz X néven várja kedves ügyfeleit. Lett új Készlet központunk, fejlődött a tevékenységnapló, a bevételezés, a beállítások, a termék kezelés, az alkatrész értékesítés, a munkalap kezelés, az ügyfél kezelés és a naptár, a navigáció a programon belül is és jobban kezeljük a megnövekedett ügyfélbázisunkat is.

Szerviz X v4.0-ás verziójának újításai az előző verzióhoz képest:

Készlet központ
  • Egy helyen érhetőek el a készlettel kapcsolatos funkciók
  • Akár egy helyen megtekinthető a teljes készlet
  • Szűrhető, beszállítóra, raktárra, kategóriára, de akár tetszőleges keresőszóra is
  • Készlet exportálható excelbe, csv-be vagy pdf-be
  • Tömeges művelet lehetőség, a termékek tömegesen helyezhetők egy kategóriába vagy egy adott raktárba
  • Egyszerűsödött raktár beállítások
  • Egyszerű készlet beállítások
Jobb tevékenységnapló
  • Bal oldalt megjelent egy új menüpont Tevékenység napló néven
  • Ebben a menüpontban látható a munkalapra és a készletre vonatkozó tevékenység napló
  • A tevékenység napló szűrhető, felhasználóra, ügyfélre, termékre, dátumra egyaránt
  • Egyszerű a váltás a munkalap és a készlet tevékenység napló között
  • Teljes menüpont megkapta az új navigációs fejlécet
Megújult beállítások
  • Áttervezett nyilvántartási idő, telephely beállítások menüpont
  • Új felső navigáció (Vissza és kezdőlap gomb)
  • Egységes cím tipográfia
Továbbfejlesztett bevételezés
  • Új beszállító Unitrak csv és xlsx elfogadása fájl alapú bevételezéskor
  • Fájl alapú bevételezéskor Intercars és Unitrak esetén xlsx is használható
  • Zs+U dbf fájl formátum felismerése bevételezéskor
  • Intercars több számla az egyben csv és másik xml formátum betölthetősége
  • Bevételezéskor megadható a raktár és a beszállító is
  • A cikkszám begépelésekor listázza a rendszer a raktáron levő cikkszámokat
  • Átalakított dizájn, egységes navigációs fejléc
  • Ugyanattól a beszállítótól ugyanazt a számlát a rendszer nem engedi bevételezni
  • Bevételezések beszállítóra is szűrhetőek
  • Bevételezéskor cikkszám beírása után, ha van a rendszerben ilyen cikkszám látszik a nettó eladási ára is a terméknek
Továbbfejlesztett termék kezelés
  • 40%-ban újraírt modernizált programkód, gyorsabb működés
  • Beállítható a beszállító, a raktár és a kategória is termékekhez
  • Csak 0-ás készletű termék törölhető
  • Készlet megváltoztatásnál kommentálni kell, hogy miért változott a készlet
Továbbfejlesztett alkatrész értékesítés
  • Áttervezett megjelenés
  • Mennyiség is megadható raktári alkatrész kiírásnál, akár törtszám is
  • Látszik a nettó/bruttó beszerzési és eladási ár is
  • Bankkártyás fizetés is elérhetővé vált
  • Jobb szövegezés
  • Az árak és a készlet szerkeszthetőek alkatrész értékesítéskor
Munkalap fejlesztések
  • Új Lezárt munkalapok menüpont bal oldalt, ahol a 3 hónapra visszamenőleg jelennek meg a lezárt munkalapok
  • Jobb készlet kezelés és alkatrész kiírás készletről menüpont
  • Szerelők munkáit a naptárba is elhelyezi és láthatóvá teszi a rendszer
  • Alvállalkozói munkák lejárt határideje hangsúlyosabban látszik
  • Vállalási szerződési lehetőség
Naptár fejlesztések
  • Áttervezett Naptár és Naptár beállítások menüpont, teljes oldalszélességű Naptár
  • Naptár esemény megtekintésekor megtekinthető az eseményhez tartozó munkalap is
Ügyfél kezelést javító fejlesztések
  • Áttervezett ügyfél oldal megjelenés
  • Felül is elérhető az ügyfél szerkesztése opció
  • Áttervezett ügyfél szerkesztése oldal, jobb helykihasználás
  • Ügyfélre beállítható egyéni óradíj
  • Főoldalon kereséskor megjelent a Szerk. gomb az ügyfél mellett, hogy könnyebben elérhetőek legyenek az ügyfélszerkesztési opciók
Egyéb fejlesztések
  • Új ügyfél hozzáadásakor immár az adószám is megadható
  • Újraírt programkód ügyfél módosításakor
  • Újraírt, modernizált programkód alaktrész értékesítéskor
  • Áttervezett Telephely beállítások
  • Weboldal kezelés új fejlécet kapott
  • Jobb táblázatkezelés a rendszerben
  • Jobb ügynök üzemmód
  • Jobb nyitva tartás kezelés
  • Átalakított alkatrész rendelések oldal
  • Stabilitást és megbízhatóságot elősegítő fejlesztések, amelyek érintették a számlázást, a Calmira rendszer alatt megjelenő adatokat és a megjelenő szövegezést.


Rendszerünk felépítésének köszönhetően, a felsorolt újításokat minden ügyfelünk azonnal megkapja, ráadásul ehhez az ügyfeleinknek semmit sem kell telepítenie, minden automatikusan történik. A frissítésről a rendszer a szervizprogramon belül is értesíti felhasználóit. A Szerviz7.hu egy webes rendszer, amely folyamatosan fejlődik, ennek köszönhetően telepítés nélkül elérhető bármely számítógépről.