Decemberi frissítésünkben immár Excelből is betöltheti ügyféladatait rendszerünkbe, ügyfelei online is foglalhatnak időpontot szervizénél, jobb lett az alkatrész kezelés, testreszabhatóak az ügyfél adatmezők és többnyelven is tud rendszerünk koLegújabb verziónkban még jobbá vált a szervizes kollégák menedzselése, rögzítheti a szabadságokat és fizetéseket, áttekinthetőbb lett a munkalap valamint új lekérdezések is rendelkezésére állnak hogy a lehető legjobb döntéseket hozza cége vezetése során.

Szerviz7 v3.6-ös verziójának újításai az előző verzióhoz képest:

Alkatrész kezelés
  • Bal oldali menüben könnyen elérhető helyre került az alkatrész rögzítése a raktárkészletre
  • Tört számok is megadhatóak alkatrész kezelésekor (pl.: 0,5 vagy 7.5) ha litert állítunk be mértékegységnek a termékhez
  • Mértékegységek kezelése a teljes rendszerben
Testreszabható ügyfélkezelés
  • Új "Ügyfél modulok testreszabása" nevű beállítási menüpont, ahol az ügyfél kezeléséhez lehet egyéni mezőket létrehozni
  • Új ügyfél hozzáadásakor is mejelennek az egyéni ügyfél adatmezők, ha ezt külön beállítottuk, hogy megjelenjenek
  • Az egyéni adatmezők és tartalmai a digitális és a kinyomtatott munkalapon is láthatóak, amennyiben ezt beállítottuk
Adatimport, beköltözés más szervizprogramból
  • Lehetségessé vált Excelből (.xls, .xlsx) vagy .csv fájlokból adatokat betölteni rendszerbe
  • Ügyféladatait könnyedén betöltheti másik szervizprogramból vagy eddig Excelből vezetett fájlból
Időpont egyeztetés egyszerűen
  • A Beállítások / Weboldali időpontegyeztetés menüpontunkban bekapcsolhatja a funkciót
  • A weboldalán megjelenik egy időpontra bejelentkezés gomb, ahol ügyfelei könnyedén tudnak szervizébe jelentkezni
  • Az időpontra jelentkezést jóváhagyhatja, vagy felveheti a kapcsolatot a leendő ügyfelével
  • Jóváhagyás esetén a rendszer beírja az időpontot a naptárába, az időpont előtt pedig értesíti Önt
  • A rendszer figyelembe veszi a naptárát, így ügyfele nem tud olyan időpontot foglalni, ami esetleg nem jó az Ön szervizének
  • A foglalt időpont szerkeszthető a rendszerben (pl ha telefonon ügyfele átteszi azt)
  • A szoftver értesíti mind az időpontfoglalásról, mind pedig az esemény kezdetekor
Multilanguage
  • Immár jobb felül megjelent a nyelvválasztási lehetőség, rendszerünk képes több nyelven is megjelenni
  • Elsőként a német és az angol nyelv került a rendszerbe, de természetesen bármilyen nyelv hozzáadható a rendszerhez később
Egyéb fejlesztések
  • Szerelő szabadságnál felülbírálható a szabadság rögzítési korlátozás ha aznapra már van rögzített feladata a szerelőnek
  • Belső ügyfélkezelési rendszerünk fejlesztései, a még gyorsabb ügyfél kiszolgálás érdekében
  • Stabilitást és megbízhatóságot elősegítő fejlesztések, amelyek érintették a számlázást, a Calmira rendszer alatt megjelenő adatokat és a megjelenő szövegezést.


Rendszerünk felépítésének köszönhetően, a felsorolt újításokat minden ügyfelünk azonnal megkapja, ráadásul ehhez az ügyfeleinknek semmit sem kell telepítenie, minden automatikusan történik. A frissítésről a rendszer a szervizprogramon belül is értesíti felhasználóit. A Szerviz7.hu egy webes rendszer, amely folyamatosan fejlődik, ennek köszönhetően telepítés nélkül elérhető bármely számítógépről.